Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.