Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění zadních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak zadní podběhy, tak i kompletně celý kufr auta aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, zadní podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění kufru ). Na zadní podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 3 3mm, který je odolný vlhku a sání vody.