Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.