Zadní podběhyZadní podběhyPřední podběhyPřední podběhyZadní dveřePřední dveřeZadní dveřePřední dveřePodlahaStřechaKapotaDveře kufruKufrKufrKufrTěsnicí gumyMezimotor
Zrušit výběr 2D pohled

Nářadí potřebné k odhlučnění

  • />
Podlaha zobrazit podrobnosti 25,58 kg 5 988 Kč

Návod na odhlučnění podlahy

Střecha zobrazit podrobnosti 11,29 kg 5 000 Kč

Návod na odhlučnění střechy

Přední dveře zobrazit podrobnosti 8,32 kg 3 285 Kč

Návod na odhlučnění předních dveří

Zadní dveře zobrazit podrobnosti 8,32 kg 3 285 Kč

Návod na odhlučnění zadních dveří

Kapota zobrazit podrobnosti 2,57 kg 800 Kč

Návod na odhlučnění kapoty

Kufr skrýt podrobnosti 0,95 kg 2 200 Kč

Návod na odhlučnění kufru

Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.

Produkt Celková váha Počet Celkem
Akustický materiál STP Biplast 10 Akustický materiál STP Biplast 10 (BIPLAST10) - 0,10 kg 0,95 kg 10 ks 2 200 Kč
Práce montážního technika - 8 h 7 920 Kč
Vaše sleva na práci - - - 7 920 Kč
Přední podběhy skrýt podrobnosti 4,54 kg 1 395 Kč

Návod na odhlučnění předních podběhů

Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.

Produkt Celková váha Počet Celkem
CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál (0067MLTPRO) - 0,75 kg 3,75 kg 5 ks 1 245 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold Antivibrační materiál STP Black Gold (BLACKGOLD) - 0,79 kg 0,79 kg 1 ks 150 Kč
Práce montážního technika - 3 h 2 970 Kč
Vaše sleva na práci - - - 2 970 Kč
Zadní podběhy zobrazit podrobnosti 5,03 kg 1 680 Kč

Návod na odhlučnění zadních podběhů

Dveře kufru zobrazit podrobnosti 2,87 kg 1 558 Kč

Návod na odhlučnění dveří kufru

Těsnicí gumy skrýt podrobnosti 0,50 kg 590 Kč

Návod na odhlučnění Těsnicí gumy

Pro zamezení aerodynamického hluku ve voze, doporučujeme odhlučnění dveří ale i utěsnit stávající gumy po obvodu dveří a přidat nalepovací gumy pro maximální potlačení "profukování" skrz přední dveře. Pro tuto úpravu používáme těsnicí gumy StP Sealing Cord 8mm nebo 6mm a jako dodatečné těsnění nalepovací těsnicí gumu s 5 komorami.

Produkt Celková váha Počet Celkem
Tlumicí šňůra StP Sealing Cord 8 mm Tlumicí šňůra StP Sealing Cord 8 mm (SEALINGCORD8) - 0,50 kg 0,50 kg 1 ks 590 Kč
Práce montážního technika - 2 h 1 980 Kč
Vaše sleva na práci - - - 1 980 Kč
Mezimotor zobrazit podrobnosti 2,50 kg 680 Kč

Návod na odhlučnění mezimotoru

Celková cena odhlučnění  
Celkem za materiál (Celkem 72,47 kg) zobrazit podrobnosti 26 461 Kč
Celkem za práci (Celkem 41 h) zobrazit podrobnosti 40 590 Kč
Celkem za práci a materiál před slevou 67 051 Kč
Vaše sleva na práci celkem - 40 590 Kč
Cena celkem za práci a materiál 26 461 Kč