Nářadí potřebné k odhlučnění
Návod na odhlučnění střechy
Odhlučnění střechy pomůže zamezit hluku, který připomíná "bubnový efekt" a tím pádem při dešti nebo kroupách nárazy nebudou tak hlučné. Díky odhlučnění střechy je taktéž velmi tlumený efekt při přejíždění kolejí, kostek a různých nerovností, kdy střecha se zpevní a hluk se nenese po konstrukci auta. Jako první vrstvu použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Biplast 10 nebo termoakustický materiál StP Aeroflex 10.
Návod na odhlučnění zadních dveří
Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Produkt
|
Celková váha
|
Počet
|
Celkem
|
|
CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál
(0067MLTPRO) - 0,75 kg
|
3,00 kg
|
4 ks
|
996 Kč
|
|
Textilní páska STP Madeline
(MADELINE) - 0,01 kg
|
0,02 kg
|
2 ks
|
98 Kč
|
|
Antivibrační materiál STP Black Silver
(BLACKSILVER) - 0,58 kg
|
2,90 kg
|
5 ks
|
650 Kč
|
|
Antivibrační materiál STP Black Gold
(BLACKGOLD) - 0,79 kg
|
3,16 kg
|
4 ks
|
600 Kč
|
|
Akustický materiál STP Biplast 10
(BIPLAST10) - 0,10 kg
|
0,67 kg
|
7 ks
|
1 540 Kč
|
Práce montážního technika
|
-
|
3 h
|
3 300 Kč
|
Vaše sleva na práci
|
-
|
-
|
- 330 Kč
|
Návod na odhlučnění kufru
Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.
Návod na odhlučnění předních podběhů
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.
Celková cena odhlučnění |
|
Celkem za materiál
(Celkem 106,28 kg)
zobrazit podrobnosti
|
33 344 Kč
|
Celkem za práci
(Celkem 42 h)
zobrazit podrobnosti
|
46 200 Kč
|
Celkem za práci a materiál před slevou
|
79 544 Kč
|
Vaše sleva na práci celkem
|
- 4 620 Kč
|
Cena celkem za práci a materiál
|
74 924 Kč
|