Odhlučnění střechy pomůže zamezit hluku, který připomíná "bubnový efekt" a tím pádem při dešti nebo kroupách nárazy nebudou tak hlučné. Díky odhlučnění střechy je taktéž velmi tlumený efekt při přejíždění kolejí, kostek a různých nerovností, kdy střecha se zpevní a hluk se nenese po konstrukci auta. Jako první vrstvu použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Biplast 10 nebo termoakustický materiál StP Aeroflex 10.
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.