Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.