KapotaMezimotor
Zrušit výběr 2D pohled

Nářadí potřebné k odhlučnění

  • />
Kapota zobrazit podrobnosti 2,57 kg 800 Kč

Návod na odhlučnění kapoty

Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.

Produkt Celková váha Počet Celkem
Termoakustický materiál STP AeroFlex 10 Termoakustický materiál STP AeroFlex 10 (STPNEOPRENE10) - 0,20 kg 0,20 kg 1 ks 350 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold Antivibrační materiál STP Black Gold (BLACKGOLD) - 0,79 kg 2,37 kg 3 ks 450 Kč
Mezimotor zobrazit podrobnosti 2,50 kg 680 Kč

Návod na odhlučnění mezimotoru

Odhlučnění mezimotorového prostoru neboli torpéda je jednou z několika možnosti potlačení hluku od samotného motoru, a to jak u dieselů, tak u benzinových agregátů. Chcete-li maximálně potlačit hluk vycházející od motoru, bude nutné odhlučnit nejen torpédo, ale i další části vozu. POZOR! U některých vozů nelze torpédo rozebrat a mezimotor tak nelze odhlučnit. V drtivé většině případů to však možné je.

Produkt Celková váha Počet Celkem
Termoakustický materiál Neoprene 3 Termoakustický materiál Neoprene 3 (NEOPRENE3) - 0,14 kg 0,14 kg 1 ks 230 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold Antivibrační materiál STP Black Gold (BLACKGOLD) - 0,79 kg 2,37 kg 3 ks 450 Kč
Celková cena odhlučnění  
Celkem za materiál (Celkem 5,07 kg) zobrazit podrobnosti 1 480 Kč
Cena celkem 1 480 Kč